Sto let s Coca-Colou v jedné lahvi

Coca-Cola políbila Marilyn

Coca-Cola políbila Marilyn Zdroj: archiv

Startuje kampaň na oslavu designu lahve Coca-Cola. Adaptaci vizuálů na český trh má na starosti slovenský McCann Erickson.

Společnost Coca-Cola ČR přichází s kampaní na oslavu stých narozenin své ikonické lahve. V rámci kampaně „Radost políbit“ se představí hudební ikony současnosti jako Rita Ora nebo Avicii i legendy minulosti, např. Marilyn Monroe a Elvis Presley. Součástí lokálních oslav stých narozenin bude také Mash-Up soutěž pro mladé umělce, designéry a tvůrce o zájezd do Coca-Cola design studia v Atlantě.

Reklamní kampaň odstartuje šedesátivteřinovým TV spotem. Digitální aktivace prostřednictvím speciální platformy umožní personalizovat virtuální konturované lahve a sdílet je přes sociální sítě.

Dále bude k dispozici webová aplikace, díky které budou moci spotřebitelé nahrávat svoje vlastní fotografie s lahví koly inspirované hvězdami kampaně. Tyto fotografie budou během celého června zobrazovány na digitální obrazovce OC Kotva v Praze. Reklamní kampaň bude rovněž probíhat na billboardech, na sociálních sítích a v místě prodeje, doplněna bude o PR komunikaci.

Outdoorový vizuál Rity a Aviciiho pochází z dílny fotografa hvězd současné světové pop-music Davida LaChapelle. Adaptaci vizuálů a digital zajišťuje slovenský McCann Erickson, nákup médií Starcom a PR agentura Weber Shandwick.