Tukutuku chce být inteligentním lifestylovým magazínem | E15.cz

Tukutuku chce být inteligentním lifestylovým magazínem

Tukutuku magazín
Tukutuku magazín
• 
ZDROJ: archiv

Strategie, Petr Novotný

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Na českou scénu vstupuje online magazín Tukutuku, který chce navrátit původní pozitivní náplň slovu „lifestyle“.

Pod lifestylem si každý představí celebrity druhého až sedmého řádu. V novém projektu Tukutuku se však spíše než o životech slavných, kteří jsou známí díky své tváři či postavě, čtenáři dozvědí o příbězích úspěšných, kteří si životní pohodu a prominentní místo na slunci vydobyli díky své píli, talentu a přirozenému zájmu o svět kolem sebe.

Články do magazínu, za kterým stojí společnost EMTC, píší zkušení žurnalisté jako Leoš Kyša, Eva Hofrichterová, Jan Brychta i začínající bloggerské hvězdy, redakce časopisu je ale otevřena i novým adeptům. E-zin je postaven na moderním responzivním designu a bude aktivně komunikovat se čtenáři na sociálních sítích.

Slovo „tukutuku“ pochází z maorštiny. Původně označovalo dřevěnou síťovinu na dveřích domů, kde se obyvatelé Nového Zélandu scházeli a potkávali. A přesně takový má být i nový e-zin –místem setkávání s novými informacemi a zdroji inspirace.

Druhým významem slova „tukutuku“ je rozcestník – startovací čára, od které se čtenáři mohou rozběhnout správným směrem. Magazín bude přinášet články o tom, jak využít čas správným způsobem, o životech inspirativních lidí a také zajímavosti a příspěvky o vědě, kultuře, psychologii a světě kolem nás.

Autor: Strategie, Petr Novotný

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.