Tukutuku chce být inteligentním lifestylovým magazínem

Tukutuku magazín

Tukutuku magazín Zdroj: archiv

Na českou scénu vstupuje online magazín Tukutuku, který chce navrátit původní pozitivní náplň slovu „lifestyle“.

Pod lifestylem si každý představí celebrity druhého až sedmého řádu. V novém projektu Tukutuku se však spíše než o životech slavných, kteří jsou známí díky své tváři či postavě, čtenáři dozvědí o příbězích úspěšných, kteří si životní pohodu a prominentní místo na slunci vydobyli díky své píli, talentu a přirozenému zájmu o svět kolem sebe.

Články do magazínu, za kterým stojí společnost EMTC, píší zkušení žurnalisté jako Leoš Kyša, Eva Hofrichterová, Jan Brychta i začínající bloggerské hvězdy, redakce časopisu je ale otevřena i novým adeptům. E-zin je postaven na moderním responzivním designu a bude aktivně komunikovat se čtenáři na sociálních sítích.

Slovo „tukutuku“ pochází z maorštiny. Původně označovalo dřevěnou síťovinu na dveřích domů, kde se obyvatelé Nového Zélandu scházeli a potkávali. A přesně takový má být i nový e-zin –místem setkávání s novými informacemi a zdroji inspirace.

Druhým významem slova „tukutuku“ je rozcestník – startovací čára, od které se čtenáři mohou rozběhnout správným směrem. Magazín bude přinášet články o tom, jak využít čas správným způsobem, o životech inspirativních lidí a také zajímavosti a příspěvky o vědě, kultuře, psychologii a světě kolem nás.