Uzávěrka přihlášek do Flema Media Awards má být za měsíc

Hlavní cenu v soutěži o nejlepší mediální kampaň v Česku a na Slovensku získala kampaň Fidorka – Vykutálená rošťanda

Hlavní cenu v soutěži o nejlepší mediální kampaň v Česku a na Slovensku získala kampaň Fidorka – Vykutálená rošťanda

Již devátý ročník soutěže Flema Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně v Čechách a na Slovensku, otevřel příhlášky.

Kampaně lze přihlašovat do 18. července. Shortlist bude zveřejněn 19. září a slavnostní vyhlášení výsledků proběhne na galavečeru 16. října.

Nejlepší kampaní uplynulého ročníku byla Vykutálená rošťanda Fidorky, kterou připravily agentura Starcom MediaVest Group se zadavatelem Mondelez. Nejvíce inovativní agenturou byli vloni Starcom MediaVest Group před Starmedia Co. a digita.sk. Nejvíce inovativním zadavatelem byl Mondelez, druhé až třetí místo obsadili Budějovický Budvar a Coca-Cola Česká republika. Na shortlist se vloni probojovalo 16 prací z 54 přihlášených.