V zrcadle: Martin Klčo, Leo Burnett, advertising managing director

Martin Klčo, Leo Burnett, advertising managing director

Martin Klčo, Leo Burnett, advertising managing director

Aktuální informace sbírá během dne tak jako všichni – na zpravodajských serverech a na ČT24, kvůli názorům a komentářům konkrétních redaktorů pak čte Lidovky, Respekt a občas i Reflex.

Jaké časopisy kupujete?

Mimo jiné Contagious nebo Monocle – i když rozhodně nejsem pravidelným konzumentem. Občas Rock&Pop, pokud je v něm nějaké zajímavé téma nebo článek.

Jaké webové stránky sledujete pravidelně?

Denně iDnes, často Springwise, Trendwatching, Tripadvisor, 9gag, PGAtour.

K čemu nejvíc využíváte Facebook?

Minimálně z 50 procent času z profesních důvodů. Pak také ke zvaní kamarádů k občasným koncertům naší kapely.

Jaký televizní kanál sledujete nejčastěji?

ČT24, History Channel (třeba Time Team) nebo Discovery. Je úžasné, co lidi zvládnou holýma rukama.

Jaká reklama vás v poslední době nejvíc štve, jaká je naopak oblíbená?

Neštve mě žádná. Myslím, že je příliš reklam, které stojí pouze na doslovném rozehrání dvojsmyslu. Také těch, které se produkční hodnotou snaží vydávat za reklamní počin, přitom se jedná jen o popisné brand video. Mám rád reklamu, kde si tvůrci dali trochu práce s insightem a pečlivým studiem chování lidí. Neříkám, že oblíbená, ale dobrá je momentálně třeba Vitana nebo Škodovka, ať nejmenuju „naše“ značky. Jinak jsem fanouškem pivních reklam, benchmarkem je určitě Carlsberg, Dos Equis, Guinness, Molson, Bud light nebo Carlton.

Jaký je váš oblíbený podnik, jaké máte nejraději jídlo a jaký nápoj?

Ditirambo v Římě, rybí polévka Halászlé v Budapešti, Pho bo u Petra v holešovické tržnici a FourSquare v Sonoře.

Kde byste si přál být ve své kariéře za deset let?

Part time ředitelem marketingových inovací Leo Burnett pro Evropu, part time spisovatelem Fire autobiografie.

Jak často jdete po práci s kolegy či klienty na skleničku?

Za posledních pár měsíců se náš burnettí tým hodně rozrostl a zároveň stmelil, což sebou nese počet akcí rozhodně nedoporučený lékaři.