V zrcadle: Pavel Krejčí, Xerox, Head of Marketing CZ & SK

Pavel Krejčí vede marketing Xeroxu v ČR a na Slovensku

Pavel Krejčí vede marketing Xeroxu v ČR a na Slovensku Zdroj: Repro Strategie

Ráno při snídani si ve svém iPadu přečte Hospodářské noviny, kde ho zajímají zejména analýzy, rozhovory a zprávy, které na běžných serverech nenajde. V průběhu dne se mu do ruky dostanou jednak odborná média, ale také monitoringy. Zběžně se podívá na obvyklé zpravodajské servery. Zejména v poslední době hodně zvažuje, co čte, a na televizi se téměř vůbec nedívá. Dává přednost osobním setkáváním s inspirativními lidmi.

Jaká reklama vám v poslední době nejvíc vadí, jaká je naopak oblíbená?

Mně osobně nejvíce vadí reklamy, které nezohledňují naši kulturu a zvyky. Mám na mysli zejména ty, které se objevují v předvánočním období. Naopak vánoční evergreen od Kofoly s malou holčičkou mě vždy potěší. Ta už k Vánocům tak nějak patří.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

Jako pro mnoho mužů, nakupování není mým koníčkem. Proto sázím na kvalitní a prověřené značky, které mne nezklamou. Příkladem může být mé nové horské kolo značky Trek. Ušetřený čas pak rád věnuji sportům a dalším koníčkům. Moderní technologie ale přinášejí zajímavé inovace a nové značky, které mne znovu a znovu dokážou okouzlit svým designem či osobitým příběhem.

Co pro vás osobně znamená obor, ve kterém působíte?

Dlouhá léta jsem působil v telekomunikacích, proto nedávnou profesní změnu oboru považuji za osvěžující a opravdovou osobní výzvu. Velkým překvapením bylo pro mne zjištění, jak se společnost Xerox i přes klesající objemy tisku dokáže s tímto trendem vyrovnat. Hlavní zásluhu na tom mají inovace a investice do nových technologií a řešení.

Samostatnou kapitolou je pak polygrafie, kde digitální tisk čím dál tím více kvůli klesajícímu objemu zakázek dokáže postupně přebírat místo tradičnímu ofsetovému tisku.

Kde byste si přál být ve své kariéře za deset let?

Má představa budoucnosti je mít možnost spolupracovat s inspirativními lidmi, od kterých se budu mít stále co učit. Má práce mne bude bavit a umožní mi zužitkovat mé dosavadní zkušenosti. Navíc bych si chtěl uchovat příjemné vyladění mezi prací a soukromým životem, kde chci mít čas jak na rodinu, tak na koníčky, sporty a přátele.