Weby vydavatelství Mladá fronta přilákaly v listopadu přes 2 miliony návštěvníků

Recepty

Recepty

Podle oficiálního měření návštěvnosti českého internetu, které provádí NetMonitor, dosáhlo vydavatelství Mladá fronta v listopadu 2011 poprvé více než dvoumilionové návštěvnosti.

Konkrétně weby vydavatelství v listopadu 2011 navštívilo 2 027 967 lidí. Mladá fronta tím postoupila o jedno místo v žebříčku největších provozovatelů českého internetu a potvrdila tak příslušnost ke špičce trhu.

Od ledna loňského roku návštěvnost webů Mladé fronty vzrostla o 13 %, což je vysoce nad průměrem trhu. Návštěvnost nad dva miliony reálných uživatelů si podle ukazatele RUest Mladá fronta udržela i v prosinci, který standardně patří k slabším měsícům.

Rekordní návštěvnosti v listopadu 2011 dosáhly i některé konkrétní weby Mladé fronty. Web o počítačích a internetu Živě.cz v listopadu 2011 navštívilo 622 tisíc zájemců o svět technologií. Rekordní návštěvnost zaznamenal i web Recepty.cz s 338 tisíci návštěvníky v listopadu 2011 a 385 tisíci v prosinci 2011. To představuje dokonce 40% meziroční nárůst. O 32 % vzrostl meziročně v listopadu 2011 i ekonomicko-zpravodajský web E15.cz.

Svoji pozici mezi nejsilnějšími hráči na trhu vydavatelství Mladá fronta potvrzuje i výší inzertních výnosů. Podle AdMonitoringu si trvale udržuje čtvrtou pozici v žebříčku všech provozovatelů a svůj podíl neustále zvyšuje. Meziročně inzertní výnosy vzrostly o 60 %. Vydavatelství Mladá fronta tak potvrzuje úspěšnost svého vstupu na internetový trh před třemi lety.

Počet reálných uživatelů webů Mladé frontyPočet reálných uživatelů webů Mladé fronty | Strategie