Young Lions: Nalákat prvovoliče umí nejlépe Biath a Hejný z Nydrle

Autoři vítězného návrhu Roman Biath a Pavel Hejný z Nydrle Digital účast na prvních volbách přirovnali ke zkoušce dospělosti

Autoři vítězného návrhu Roman Biath a Pavel Hejný z Nydrle Digital účast na prvních volbách přirovnali ke zkoušce dospělosti

Národní kolo soutěže mladých kreativců Young Lions má vítěze třetí kategorie. Soutěžící v závěrečné a zároveň nejobsazenější kategorii Print dostali za úkol přimět mladé voliče, aby šli k volbám.

Autoři vítězného návrhu Roman Biath a Pavel Hejný z Nydrle Digital přesvědčili porotu tím, že přirovnali účast na prvních volbách ke zkoušce dospělosti. Jenže zatímco takový indián ze středoafrického kmene Nangobetu završuje dospívání tím, že několik dní prostojí na totemu, u nás stačí prostě jen jít k volbám.

Druhé místo vyhradila porota Aleně Neubauerové a Petře Biró z Ogilvy & Mather a třetí skončili Jan Benda a Jaroslava Homolová z Media Age. V kategorii Print soutěžilo letos celkem 30 dvojic.

2. místo:
Druhé místo pro Ogilvy & Mather (Alena Neubauerová, Petra Biró)Druhé místo pro Ogilvy & Mather (Alena Neubauerová, Petra Biró)
3.místo: Třetí místo: Media Age (Jan Benda, Jaroslava Homolová)Třetí místo: Media Age (Jan Benda, Jaroslava Homolová)

Tištěný inzerát měl podle zadání cílit na 450 tisíc prvovoličů (lidí ve věku 18 až 21 let) a motivovat je k účasti v nadcházejících parlamentních volbách v roce 2014. Pořadatelé požadovali “výstup, který si cílová skupina bude chtít vyvěsit doma, ale přitom úplně nevyděsí rodiče”.

Zadavatelem kategorie Print bylo občanské sdružení K volbám, které založila skupina absolventů Marketingové komunikace a PR Univerzity Karlovy v Praze s dalšími spolupracovníky.