Žihadlo 2012: Veřejnost poprvé vybírá nejlepší sociální reklamu

V rámci soutěže o nejlepší sociální reklamu bude poprvé udělena i Cena veřejnosti

V rámci soutěže o nejlepší sociální reklamu bude poprvé udělena i Cena veřejnosti

V rámci šestého ročníku soutěže Žihadlo o nejlepší veřejně prospěšnou kampaň bude letos poprvé vyhlášena Cena veřejnosti. Hlas sociálním kampaním v kategoriích Tištěná reklama, Televizní a kino spot, Rozhlasový spot a Internetová kampaň můžete dát i vy.

„Cena veřejnosti není jedinou letošní novinkou v soutěži Žihadlo roku. Poprvé jsme přizvali neziskové organizace ze Slovenska, takže od letošního roku je Žihadlo soutěží česko-slovenskou. Lidé mohou na stránkách www.zihadloroku.cz hlasovat až do 18. listopadu. Oceněna bude kampaň, která plošně získá nejvíce hlasů,“ říká ředitel pořadatelské organizace Neziskovky.cz Marek Šedivý.

O tom, jak dopadlo loňské Žihadlo, se dočtete zde:

V soutěži Žihadlo jsou hodnoceny práce, které přihlašují neziskové organizace. Letos projevilo zájem o účast 42 organizací, z toho 8 ze Slovenska. Dvanáctičlenná porota složená z šesti českých a šesti slovenských odborníků vybírala nejlepší práce ze 74 kampaní a na shortlist nakonec postoupila jen jediná slovenská kampaň. Vyhlášení výsledků proběhne 22. listopadu 2012 v sále Boženy Němcové ve Strahovském klášteře v Praze.

Podívete se na finálové práce z kategorie Televizní a kino spot:

Celé česko čte dětem (zadavatel: Celé česko čte dětem, agentura: TBWA):

Kampaň pro ženy migrantky ohrožené nezaměstnaností (zadavatel: SIMI, agentura: SIMI in-house ve spolupráci s režisérem Janem Látalem v produkci DW Agentury):

Modlidbička (zadavatel: Dobrý anjel, agentura: Made by Vaculik):