Žihadlo 2013: Vyberte nejlepší sociální reklamu

Žihadlo 2013

Žihadlo 2013

Do soutěže o nejlepší sociální reklamu dorazilo celkem 62 přihlášek z Česka a ze Slovenska. Porota letos poprvé vybírala nejlepší práce dvoukolově a na shortlist zařadila celkem dvanáct kampaní ve čtyřech kategoriích. I letos bude vyhlášena nejlepší sociální kampaň, kterou vybrala veřejnost.

„Letošní kampaně byly porotou hodnoceny podle nové metodiky dvoukolově. Ve druhém kole se porota usnesla, že poprvé od uvedení soutěže v roce 2007 bude v každé kategorii o jednu nominaci více, tedy čtyři,“ říká ředitel organizátora soutěže společnosti Neziskovky.cz Jiří Kučera. V prvním kole hodnotili porotci kampaně individuálně a ve druhém skupinově. Důraz kladli například na zacílení kampaní, výběr vhodných typů medií vzhledem k cílovým skupinám, kreativní zpracování kampaní, vyhodnocení anebo měření dopadu kampaní.

Podívejte se na nominace v kategorii Televizní a kino spot:

Kúpte si nesmrteľnosť

Týden komunikace osob se sluchovým postižením

Eda Play

Hledáme rodiče

Ze shortlistu bude vybírat nejpovedenější kampaň neziskových organizací také veřejnost. Hlasování probíhá prostřednictvím online hlasování na www.zihadloroku.cz až do 18. listopadu, zvítězí kampaň, která získá absolutně nejvíc hlasů. Nejlepší kampaně ve všech kategoriích budou oceněny 21. listopadu.

Soutěž Žihadlo je jedinou soutěží svého druhu v České republice, která hodnotí výhradně sociální reklamu a přihlásit se do ní mohou pouze neziskové organizace.

Žihadlo 2013 – finálové práce v jednotlivých kategorích:

Tištěná reklama

My pracujeme, Q Roma servis, Comtech
Umíme se postavit na vlastní nohy, Česká asociace paraplegiků – CZEPA, Friend´s factory
Futbal je umenie, Truc sphérique, Istropolitana Ogilvy Bratislava
3 minuty stačí, Amnesty International ČR, Havas Worldwide Prague

Televizní a kino spot

Kúpte si nesmrteľnosť, Truc sphérique, Istropolitana Ogilvy Bratislava
Týden komunikace osob se sluchovým postižením, Orbi Pontes, Funny Bunny Films
Eda Play, Raná péče Eda, Sugar and Ketchup
Hledáme rodiče, Nadační fond J&T, Bionaut films, FilmBrigade, Jana Kneschke

Rozhlasový spot

Futbal je umenie, Truc sphérique, Istropolitana Ogilvy Bratislava
Pomoz mi do života – DMS, Dejme dětem šanci, Dejme dětem šanci in-house
Běh pro světlušku, Nadační fond Českého rozhlasu, Publicis Prague
Super den, Helppes – Centrum výcviku psů pro postižené, Scholz & Friends Praha

Internetová kampaň

My pracujeme, Q Roma servis, Comtech
Nebuď béééčko, buď hrdinou, Liga lidských práv, Liga lidských práv in-house
Umění vybírat, ZO ČSOP Veronika, atelier Vizage
Ukažte to vládě! Svoboda zvířat, Scholz & Friends Praha