MPSV rozjíždí kampaň pro znevýhodněné, peníze dala EU

Maminka na mateřské dovolené patří podle MPSV z hlediska hledání práce mezi velmi znevýhodněné

Maminka na mateřské dovolené patří podle MPSV z hlediska hledání práce mezi velmi znevýhodněné Zdroj: Sedmicka

Ministerstvo práce a sociálních věcí (MPSV) spouští novou komunikační kampaň s názvem "Větší šance", která má informovat o možnosti znevýhodněných lidí vrátit se do práce. Projekt, jenž bude stát 35 milionů korun, má oslovit lidi, kteří nepracují nebo si vydělávají mimo oficiální trh.

Hlavními hrdiny kampaně mají být maminka na mateřské dovolené, muž nad 50 let, učitelka na vozíčku, mladá Romka a slepec, tedy lidé, kteří to podle MPSV mají na pracovním trhu nejtěžší. Kampaň MPSV plánuje na letošní a příští rok.

Peníze na tyto účely přijdou z Evropského sociálního fondu, z něhož čerpá tuzemský dotační program Lidské zdroje a zaměstnanost.

V letech 2007-2013 má dotační program Lidské zdroje a zaměstnanost k dispozici kolem 50 miliard korun. Do konce roku 2013 zbývá projektům přidělit zhruba 14 procent této částky.