Bing bude mít reklamu s oživlými mrtvolami

Bing

Bing

Product placement, tedy v podstatě skrytá reklama na komerční produkt, je dnes v kinematografii poměrně běžný a místy i docela zábavný. V posledním desetiletí přitom začali Hollywood okupovat i marketingoví specialisté z význačných softwarových a hardwarových firem. Jedním z největších dodavatelů takových produktů je i Microsoft, jehož chytrý stoleček Surface se už v letních trhácích objevil nesčetněkrát – hned vedle Internet Exploreru a Bingu.

Tentokrát ale Microsoft zamířil ze světa blockbusterů k alternativnímu divákovi a podle The New York Times se snažil vyhledávač Bing dostat i do seriálu The Walking Dead. Apokalyptický svět, který okupují hladové oživlé mrtvoly a několik málo přeživších, měla doplnit scéna, ve které hlavní postavy něco vyhledají na Bingu. Televizní síť AMC nicméně nápad Microsoftu odmítla s tím, že v takovém světě bude asi jen stěží stále fungovat internet, natož Bing.

Podle zlých jazyků je Bing „zombie“ i z hlediska svých globálních tržních podílů mezi vyhledávačiPodle zlých jazyků je Bing „zombie“ i z hlediska svých globálních tržních podílů mezi vyhledávačiPodle zlých jazyků je Bing „zombie“ i z hlediska svých globálních tržních podílů mezi vyhledávači

Microsoft se ale nevzdal a s AMC se nakonec domluvil na výrobě ještě bláznivější reklamy, která se bude v Americe vysílat od příštího pondělí. Scénu vyplní dvě oživlé mrtvoly, které budou okusovat lidskou nohu. Zatímco si budou pochutnávat, žena-zombie mimoděk ocení herecký výkon kolegy a na chytrém mobilu zadá do Bingu frázi „dating an actor“. Poněkud více prohnilý a skutečně autentický kolega také vytáhne chytrý telefon, do Bingu ovšem zadá frázi „eating an actor“.

Snímek z nové reklamy Bingu určené pro americký trhSnímek z nové reklamy Bingu určené pro americký trhSnímek z nové reklamy Bingu určené pro americký trh

Reklamu poté doplní ještě soutěž diváků, kteří si budou moci zahrát v některé z příštích epizod The Walking Dead a to pochopitelně v roli oživlé mrtvoly.