V podvodní místnosti výrobce vystavuje voděodolné telefony a tablety řady Xperia. Speciální showroom je vymyšlen tak, aby si „vylovené“ zařízení mohl zájemce prohlédnout nad hladinou. Všichni případní návštěvníci ovšem musejí mít potapěčské vybavení a musejí projít základním potapěčským kurzem, aby se do Aquatech Storu vůbec mohli povídat.
Paradoxně certifikace vystavovaných zařízení umožňuje jen potápění do hloubky 1,5 metru. Přístroje tak musely do speciálního obchodu cestovat ve speciálních vodotěsných pouzdrech.
Jak ovšem upozorňuje web AndroidCommunity.com, obchod je jen součástí marketingové kampaně a bude po několika dnech rozebrán. Navštívit jej proto mohou jen média, vítězové souvisejících soutěží a vybraní VIP hosté.
Uvnitř podmořského obchodu Sony Aquatech Store | Uvnitř Aquatech Storu Sony