Samsung s prodejem hodinek s Androidem (Galaxy Gear a Gear Live) a Tizenem (Galaxy Gear, Gear 2, Gear 2 Neo a Gear S) získal celkem 17,56 procenta tržního podílu. V součtu prodal jihokorejský výrobce v loňském roce 1,2 milionu chytrých hodinek. S větším odstupem na druhém místě skončila společnost Pebble, která loni dokázala prodat na 700 tisíc kusů svých hodinek.
Největší výrobci chytrých hodinek v roce 2014|
Celkově se na prodejích 6,8 milionu chytrých hodinek v loňském roce podílelo 89 společností. Průměrná cena chytrého zařízení na zápěstí činila 189 dolarů (zhruba 4800 korun). U Samsungu byly hlavními želízky v ohni Gear Live s Androidem Wear a hodinky Gear S. Pebble na druhém místě prodíval nejvíce svůj model Pebble Steel, FitBit zaujal modelem FitBit Surge. Čtvrté místo pak patří dalšímu mobilnímu výrobci, Sony, u něhož se nejvíce prodávaly hodinky Sony SmartWatch 3.
Do hry vstupuje Apple
Situace by se letos měla poměrně výrazně změnit. Technologický obr Apple představil své hodinky Watch, které dorazí během letošního jara. Pebble pro změnu chystá další generaci svých hodinek už v dubnu. Peníze opět získává prostřednictvím crowdfundingové kampaně na Kickstarteru.