Šance pro sportovní byznys? Blíží se další ročník akce Give me 5 | E15.cz

Inspirativní rozhovory

Inspirativní rozhovory Vstoupit do speciálu

Šance pro sportovní byznys? Blíží se další ročník akce Give me 5

vaj

Zanedlouho proběhne druhý ročník akce Give me 5 Sports, jejímž cílem je propojit investory s podnikateli ve sportovním byznysu. Setkání se uskuteční 30. května.

Pravidla druhého ročníku zůstávají stejná jako v případě toho prvního: deset projektů a pět minut pro jednotlivé prezentující zaujmout potenciálního sponzora. Stejně jako se nemění pravidla, nemění se ani hlavní cíl celého projektu. Tím je propojit bývalé či stále aktivní sportovce společně s manažery a zástupci firem. A v důsledku toho zvýšit šance, že se podaří přinést do českého sportu více financí.

Koncept v prvním roce přilákal i řadu významných jmen v oboru, například Pavla Turka, Jana Koukala či Tomáše Vernera. Ti všichni se ucházeli o přízeň investorů.

„Sponzoring top sportovních akcí je pro naši společnost jednou ze součástí marketingové komunikace a oblast, ve které se snažíme být dlouhodobě aktivní. A to nejen z pohledu akceptace karet a implementace nových platebních řešení, ale také z pohledu utváření silných a pozitivních emocí,“ říká Tomáš Doležal, marketingový manažer Mastercard pro Česko a Slovensko.

Nová kolekce Blažka slaví s pomocí basketbalisty Satoranského úspěch na večírcích NBA

Z hlediska investorů může jít o potenciální přínosné setkání mimo jiné kvůli šanci na seznámení s moderními trendy. „Pro zástupce firem, kteří jsou většinou starší generace, může být těžké pochopit potenciál například eSportu. Měl jsem ale možnost vysvětlit jim benefity spolupráce osobně. Rád se v dalších letech zapojím s novými herními projekty,“ pochvaloval si zakladatel společnosti eSuba Ladislav Dyntar, který se snaží zvyšovat komerční potenciál virtuálního soupeření.

„Sportovnímu marketingu a sponzoringu se věnujeme již delší dobu, doposud jsme se ale zaměřovali pouze na fotbal a hokej. Rád jsem proto přijal pozvání, abych získal přehled, jaké další možnosti partnerství, spolupráce a sponzoringu se v českém sportu nabízí,“ těší se na květnové GM5 například marketingový ředitel Alexandrie Petr Šatný.

Autor: vaj
 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!