CrossCafe promuje Pikolo

Kampaň CrossCafe s majitelem Janem Janákem na vizuálu

Kampaň CrossCafe s majitelem Janem Janákem na vizuálu Zdroj: archiv

Český kavárenský řetězec CrossCafe spustil novou kampaň, jejíž tváří se stal také zakladatel a majitel značky CrossCafe Jan Janák.

Nápad na kampaň „Pro lepší den“, která je nadstavbou kampaně „Já si melu svou“, vznikl přímo v CrossCafe. Realizace probíhala ve spolupráci s agenturou Conquest design.

Majitel sítě CrossCafe Jan Janák propaguje na vizuálech společně se svými zaměstnanci a jejich dětmi nový nápoj s názvem Pikolo.

Kampaň CrossCafeKampaň CrossCafe | archiv

„Kampaní chceme zdůraznit, že návštěva kavárny je malá radost uprostřed všedního dne. Symbolem našich malých radostí je také pikolo, které se mezi Čechy stalo synonymem pro malé espresso. Termín 'piccolo' vznikl spontánně a jasně v Čechách říká, jakou velikost kávy chci, tak proč ho u nás nepoužívat? Pro posílení tohoto českého specifika jsme se rozhodli název psát česky Pikolo,“ přibližuje myšlenku kampaně Janák.