Kampaň ČSOB hledá chybějící služby

ČSOB hledá obchod

ČSOB hledá obchod Zdroj: archiv

K zapíchnutí špendlíku do své virtuální mapy vybízí v nové kampani ČSOB. Každý špendlík představuje obchod či službu, která lidem na daném místě chybí. Na kampani se podílejí agentury VCCP, Red Media a Inspiro.

ČSOB spustila kampaň Hledá se obchod, která má oslovit širokou veřejnost a malé a střední podnikatele. Smyslem projektu je umístit obchody a služby tam, kde je lidé chtějí.

„Srdcem projektu je web Hledaseobchod.cz, kde lidé mohou do interaktivní mapy České republiky zapichovat virtuální špendlíky. Ty představují jednotlivé typy obchodů a služeb, které by si lidé v konkrétní lokalitě přáli mít. Lidé mohou buď vložit vlastní podnět nebo lajkovat špendlíky ostatních. Podněty pak budou sloužit firmám a živnostníkům jako indicie, zda by měli v daném místě naději na úspěch,“ vysvětluje Lukáš Fiala, manažer marketingu ČSOB.

Kampaň je postavena především na online médiích. Bannery povedou na její domovskou stránku, na mnoha webech bude možné potkat se s brandingem stránek s image projektu. ČSOB počítái s reklamou na Facebooku.

Kampaň využívá nejen internet, ale rovněž PR články, lidé se s vizuály kampaně mohou setkat na pobočkách ČSOB a na více než 500 pobočkách České pošty. Klienti ČSOB budou o projektu Hledá se obchod informováni i na obrazovkách bankomatů.

Za kreativním konceptem kampaně stojí agentura VCCP, mediální plán připravovala agentura Red Media a komunikace na sociálních sítích vznikala ve spolupráci s týmem Inspiro.