Královéhradecko plánuje kampaň na podporu návštěvnosti

Královéhradecký kraj plánuje kampaň na podporu návštěvnosti

Královéhradecký kraj plánuje kampaň na podporu návštěvnosti

Královéhradecký kraj připravuje kampaň na podporu návštěvnosti regionu. Před pár dny zahájil výběrové řízení na vytvoření mediaplánu a nákup reklamního prostoru v televizi a v multikinech u nás a v Polsku.

Pro kampaň jsou natočeny třicetisekundové spoty, které mají představit některá zajímavá místa kraje a možnosti zážitkových činností na jeho území. Zároveň upozorňují na krajský turistický portál cestovního ruchu. Připravené jsou ve čtyřech variantách – vedle letní a zimní pro multikina ještě celoroční verze spotu pro televize vysílající na našem území a spot speciálně vytvořený pro polskou klientelu, který by měl být nasazen v některé z celoplošných polských televizí.

Kampaň je naplánovaná na období od 7. června do 31. října 2013 a oslovit by měla diváky ve věku 25 až 50 let, na území Polska se zaměří na celkově mladší populaci, konkrétně věkovou skupinu 20 až 45.

Královéhradecký kraj vypsal výběrové řízení na návrh mediaplánu a nákup prostoru v českých multikinech a v české a polské televizi s celostátní působností. Plánovaný objem zakázky je 7,88 milionů korun, hlavním kritériem pro výběr je podle Věstníku veřejných zakázek nejnižší nabídková cena. Lhůta pro doručení nabídek je 3. dubna 2013.