Mediální tendr CzechTourismu vyhrála agentura Red Media

Česká republika mění po více než 11 letech své turistické logo a vizuální styl.

Česká republika mění po více než 11 letech své turistické logo a vizuální styl. Zdroj: Marvil

Ve výběrovém řízení na nákup mediálního prostoru k reklamní kampani na uvedení nové turistické značky CzechTourismu uspěla agentura Red Media.

Do tendru s předpokládanou hodnotou 39 milionů korun se přihlásili pouze dva uchazeči. Podle údajů uveřejněných ve Věstníku veřejných zakázek je konečná hodnota smlouvy 38,7 milionů korun.

Hlavním cílem kampaně, pro kterou budou Red Media obstarávat mediální prostor, je podle věstníku změna vnímání destinace: od image Česka jako poněkud nevýrazné země ve východním bloku ke skvělé destinaci atraktivní pro movitější klientelu. Marketingovým cílem kampaně na blízkých trzích je zařazení Česka do „nákupního košíku“ a pro „strategické trhy“ je pak cílem „přidání Česka na mapu“.