Po zdařilé letní kampani velkokapacitních lednic Philco PX 5261 umístěných do výtahů se značka rozhodla pro další promo, tentokrát na novou pračku Philco Crown.
Cílem aktuální kampaně je přiblížit, co všechno tato pračka v péči o prádlo umí, ale hlavně upozorňuje na volitelnou funkci Můj program, která zákazníkům umožňuje prát podle vlastních pravidel, a – jak ukazuje reklamní spot – současně se postará o zábavu dětí.
„Myšlenka kampaně přišla díky referenci jedné zákaznice, která si libovala, že po zakoupení pračky Philco měly děti najednou ,obří‘ sledovací prostor,“ řekla Strategii PR manažerka značky Philco Jana Fábryová. „Tichý a pravidelný zvuk pračky navíc děti obecně uklidňuje a rády se na praní dívají, doma byl klid a každá taková půl hodina, i když jen na jedno kafe denně, je pro matku velkou pomocí. Tato jednoduchá inspirativní myšlenka dala základ vzniku spotu pro novou pračku Crown.“
Přestože je „herecké“ obsazení spotu mezinárodní, jde o českou práci (a českého medvěda v pračce). Za kreativou stojí agentura Nextcom, spot v režii režisér Miloslava Leveka zpracovala produkčně agentura Filmprojekt. Kampaň však počítá s nasazením v zahraničí. „Již nyní běží slovenská a anglická mutace pro exportní trhy,“ řekla Strategii Fábryová.
S reklamou se nicméně nesetkáte v televizích. Od září do října běží v online médiích, mimo jiné na YouTube a Facebooku.