Scanner: McDonald's a budoucnost lidstva

Hamburger. Nakousnout a jít.

Hamburger. Nakousnout a jít. Zdroj: archiv

I v nabité konkurenci boje o neoficiální titul blba měsíce zazněl nebývale hlasitě hlas jisté Marie Emeryové.

Manažerka McDonald's pro interaktivní marketingovou komunikaci korporátně-komerčních platforem v segmentu monetizace rodinného kykyryký, prostě ta paní, která má na starost, aby vás návštěva v McDonald's s dítětem stála co nejvíc peněz, si zjevně minulý týden dala o Happy Meal navíc – a stálo to za to.

„Musíme dětem dovolit, aby se seznámily s principy marketingu,“ řekla na veřejnosti v rámci programu „Jsem tvořivý“, jejž organizovala její firma společně s nadací Ideas Foundation a agenturou Leo Burnett. Takovými věcmi se teď bude zabývat McDonald's. Nevíte, kde je nejbližší Burger King?