V Portoroži bodovaly i české reklamy

Golden Drum

Golden Drum

Ve čtvrtek 6. října se na slavnostním ceremoniálu v Portoroži rozdávaly reklamní ceny festivalu Golden Drum. Reklamky si odnesly celkem osm Grand Prix za nejlepší práce roku, 27 zlatých bubnů a 34 stříbrných. Šest cen zíkaly české exekuce.

Stříbrný buben získala agentura VCCP za kampaň New Paths pro německého O2 Německo. Dvakrát zlato si z festivalu odváží agentura Savage za facebookovou kampaň pro Greenpeace.

Dva zlaté bubny za tisk a outdoor získala česká pobočka Ogilvy, a to za kampaň Amundsen Vodky. Další stříbro si z Portorože vezou zástupci Kaspen Jung von Matt, kteří na festivalu zazářili s inzerátem Budvaru.

Nejúspěšnější byly polské agentury, které získaly tři Grand Prix a sedm bubnů. Úspěšné bylo i Rakousko s jednou Grand Prix a dalších jedenáct Golden Drumů.