Vítězem tendru Českého svazu pivovarů a sladoven je Fleishman-Hillard

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: Shutterstock.com

Komunikaci Českého svazu pivovarů a sladoven (ČSPS) od ledna zajišťuje agentura Fleishman-Hillard. Vyhrála výběrové řízení vyhlášené na podzim loňského roku.

Agentura bude zodpovědná za komplexní komunikační a marketingovou podporu ČSPS. Jedním z prvních úkolů Fleishman-Hillard je revize současné internetové prezentace svazu, s cílem připravit nové, moderní webové stránky, které budou sdružovat veškerou současnou online komunikaci svazu a stanou se vyhledávaným informačním zdrojem o českém pivě, jak pro odbornou tak pro širokou veřejnost.

Mezi hlavní priority svazu patří zvyšování dobré pověsti a popularity českého piva, oblast společenské zodpovědnosti pivovarníků jako výrobců alkoholického nápoje, informování o souvislostech problematiky spotřební daně na pivo a také podporování konzumace nealkoholického piva jako součásti moderního životního stylu.