Andělem denně projde osmdesát až sto tisíc lidí, což je srovnatelné se spodní částí Václavského náměstí. Díky tomu se přesunul mezi „high street“. V realitním byznysu se tak označuje první liga nákupních ulic. Do ní v metropoli patří například třída Na Příkopě.
„Lokalita je jasně definovaná výstupem z metra, tramvajovými zastávkami a obchodním centrem Nový Smíchov, které jednoznačně patří mezi nejúspěšnější projekty v České republice. Spousta obchodníků zaměřených na místní zákazníky vnímá Anděl jako lokalitu s obrovským potenciálem,“ uvedl Jan Voslář, specialista na retail z poradenské společnosti Cushman & Wakefield.
Přímo u vstupu do nákupního centra Nový Smíchov otevře svou pobočku německá parfumerie Douglas. Po šestnácti letech nahradí velké knihkupectví Neoluxor. „Síť Neoluxor ovšem obchodní centrum Nový Smíchov neopouští. Přesouvá se jen o dvě patra výše,“ upozornil mluvčí knihkupectví Petr Šašek.
V okolí se daří gastronomii
V lokalitě se rovněž daří gastronomickým podnikům. Restaurace se podle konzultantů již nesoustředí jen na křižovatku Plzeňské a Štefánikovy ulice. Rozšiřují se i do okolních ulic typu Stroupežnického, Radlické nebo Karla Engliše.
O další změnu se postará americká značka sportovní obuvi a oblečení Foot Locker, která v Česku expanduje za asistence Cushman & Wakefield. Hned vedle synagogy se nastěhuje do prostor někdejšího klientského centra ING Bank. Ta byla dalším hráčem, který k Andělu od začátku jeho novodobé historie patřil. Předloni se však rozhodla odstěhovat. To platí také
o její pobočce pro veřejnost, která se přemístila do nákupního centra Quadrio.