„Spolupráce se specializovaným zástupcem umožní televizi minimalizovat náklady spojené s prodejem reklamy a maximalizovat výnosy z prodeje reklamního prostoru,“ uvedla mluvčí ČT Michaela Fričová.
Vítěz řízení se bude starat o prodej reklamy ČT v televizním vysílání, na jejích teletextových stránkách nebo v elektronickém programovém průvodci. Stejně tak bude mít na starost prodej sponzoringu a dalších speciálních operací.
Na tu samou zakázku ČT poprvé vypsala tendr v roce 2010. Tehdy objem zakázky činil 195 milionů korun na pět let. Na jaře 2011 ve výběrovém řízení zvítězil dosavadní prodejce veřejnoprávní reklamy, společnost Media Master, spojovaná s miliardářem Tomášem Chrenkem. Letos v březnu však Dvořák výběrové řízení zrušil. Oficiálním důvodem se stala novela zákonů o televizním vysílání a o České televize z roku 2011, která odstranila většinu reklamy z ČT1 a ČT24.