Modivo a Eobuv otevřely první český phygital obchod | E15.cz

Futuristické kabinky a displeje místo regálů. V Česku se otevřel první „phygital“ obchod

Anna Křížková

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Vstoupit do diskuze
0

V obchodním centru Nový Smíchov se otevřela první prodejna v Česku, která je  kombinací kamenného obchodu s online prodejem. Obchod disponuje technologií společnosti Nanovo, která zajišťuje futuristický chod celé prodejny. „Phygital“ obchod v partnerství se společnostmi Modivo a Eobuv.cz fungoval doposud pouze v Polsku.

Digital in-store platforma Nanovo mění se svým originálním řešením standardní nákup v kamenné prodejně na hi-tech zkušenost. Místo regálů s oblečením a botami tak zákazníci v prodejně najdou velkoformátové displeje prezentující aktuální nabídku či tablety, na nichž si mohou vyhledat a objednat zboží podle požadovaných parametrů. Zvolené položky si pak mohou vyzkoušet ve futuristických kabinkách.

V pražské prodejně o rozloze 1 800 metrů čtverečních čeká na zákazníky přes sto tisíc dostupných produktů. Ty si mohou vybrat na některém z 51 tabletů. K dispozici je deset interaktivních zkušebních kabinek, kam jsou do tří minut od objednání doručeny vybrané produkty ze skladu situovaného přímo v obchodě.

Součástí kabinek je i velká obrazovka. Na ní se zobrazuje zboží, které si zákazník vybral v prodejně na tabletu. V kabince se otevře stěna, v níž je na ramínkách vyskládané vybrané zboží. Následně na obrazovce zákazník označí kusy oblečení či obuvi, které si chce zakoupit, nicméně vše nechá v kabince a pokračuje k pokladně. Tam už na něj bude vámi vybrané zboží čekat.

E-COMMERCE SUMMIT 2021: Největší online e-commerce konference. Zjistěte víc >>>

„Prodejna, kterou jsme v Praze představili, je naší první realizací mimo domovské Polsko. Partnerství s Modivo však premiéru nemá, společnou zkušenost jsme získali již v minulém roce, kdy jsme otevřeli první prodejnu ve Varšavě,“ řekl Piotr Badowski, CEO a zakladatel Nanovo, který se slavnostního otevření osobně zúčastnil. „Úspěch, jaký koncept dosud sklízí, i zájem zákazníků je obrovský a já věřím, že se podobný scénář naplní i v Praze,“ dodal Badowski. 

Kromě spolupráce se značkami MODIVO a Eobuv.cz má za sebou Nanovo řadu úspěšných projektů s předními hráči maloobchodního trhu, v Česku například Sephora, Cinema City či CCC, v Polsku pak PKO Bank Polski, Żabka, Decathlon, O bag, mBank, Costa, McDonald’s a další. 

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video