Služba má být podle Valentové ve zkušebním provozu omezena na dvojici večerních spojů mezi Prahou a Ostravou, kterou společnost plánuje od začátku června zavést. Spoj z Ostravy bude vyjíždět denně v 19:55 s dojezdem do Prahy o půl dvanácté a je to poslední přímý spoj v tomto směru. Spoj z Prahy bude vyrážet denně ve 20:52 s dojezdem do Ostravy o půl jedné v noci.
Trať mezi Prahou a Ostravou byla prvním dálkovým železničním spojením, které se na české železnici otevřelo konkurenci. Mezi oběma městy si vzájemně konkurují tři železniční společnosti, České dráhy, RegioJet a Leo Express.
Soukromý Leo Express loni snížil ztrátu na 67 milionů korun z 135 milionů v roce 2014. Tržby společnosti, která provozuje kromě železničního spojení mezi Prahou a Košicemi několik autobusových linek, vzrostly o 80 milionů korun na zhruba 260 milionů korun. Majitelem firmy a předsedou představenstva je podnikatel Leoš Novotný.