Vyvazovací a hlavní opravy je nutné provést u každého vlaku po ujetí určitého počtu kilometrů. U RegioPanterů, které jsou určeny pro regionální dopravu se vyvazovací opravy provádí při 600 najetých kilometrech a hlavní opravy po 1,2 milionech ujetých kilometrů.
Galerie: Vlaky RegioPanter
U verze určené pro dálkovou dopravu se pak vyvazovací opravy provádí po 900 kilometrech hlavní po 1,8 milionu kilometrů. Důvodem jsou odlišné podvozky a další technické parametry těchto vozidel, řekl ČTK mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský.
České dráhy nakoupily celkem 14 souprav vozidel Interpanter za 2,7 miliardy korun. Jezdí na trasách z Prahy do Brna přes Českou Třebovou, z Brna do Olomouce přes Břeclav, nebo na trase Praha - Hradec Králové - Trutnov. Regionální verze pak jezdí na linkách v Jihočeském, Olomouckém, Ústeckém, Pardubickém a Královéhradeckém kraji.