Podle majitele a předsedy představenstva železničního dopravce Leoše Novotného tito manažeři nesplnili očekávání, která na ně kladl.
„Od každého našeho pracovníka požaduji maximum a je pravda, že od těchto manažerů jsem očekával lepší pracovní výsledky. Proto jsme se vzájemně dohodli, že jejich působení v LEO Express ukončíme,“ řekl Novotný serveru iHned.cz.
Leo Express se v současnosti potýká s technickými potížemi svých vlaků. Kvůli poruchám převodovek, klimatizace a ovládání dveří zatím nedokázal spustit provoz se všemi osmi denními spoji mezi Prahou a Ostravou, které dopředu avizoval a na které si od správy železnic pronajal dopravní kapacitu.
Dopravce začal na trati mezi Prahou a Ostravou vozit cestující 13. listopadu zhruba s týdenním zpožděním proti předpokládanému zahájení provozu. Konkuruje si zde s Českými drahami a soukromou společností RegioJet. Technické problémy by se podle mluvčího společnosti Petra Kopáčka měly v dohledné době vyřešit. Zdvojnásobit současný počet spojů na původně zamýšlených osm, by se mělo podařit v průběhu ledna.