Německý přepravce FlixBus kupuje svého hlavního konkurenta

Ani jedna společnost nechtěla akvizici komentovat, její hodnota tak není známá. Očekává se však, že rozšíření společnosti zvýší FlixBusu roční zisk o patnáct až dvacet milionů euro. Rovněž se dopravci otevřou nové možnosti a cílové skupiny. Zatímco FlixBus díky internetové distribuci jízdenek oslovil spíše mladší cestující, Postbus využívají především starší generace.
Akvizice společnosti může firmě pomoci také v logistickém odvětví, kam plánuje vstoupit. FlixBus chce přepravovat poštovní zásilky v zavazadlových prostorech svých autobusů na pravidelných linkách.
Nyní se obě společnosti budou snažit synchronizovat své jízdní řády tak, aby se linky nekryly a nepřebíraly si pasažéry. Jednou z takových je například trasa mezi Mnichovem a Berlínem, kde dojde ke snížení počtů spojů tak, aby došlo k jejich maximálnímu vytížení. Volné kapacity bude chtít společnost využít k vytvoření nových linek, zajíždět chce především do odlehlejších regionů a menších měst.
Postbus spustil své linky stejně jako FlixBus v roce 2013. Stalo se tak po deregularizaci německé autobusové dopravy. V současnosti Postbus spojuje 112 destinací, z toho většinu v Německu, Rakousku a Švýcarsku. FlixBus provozuje linek znatelně více, v současnosti propojuje asi 900 měst, z toho polovinu v Německu. Do České republiky společnost vstoupila v lednu 2016.