Nový pořad Clarksonovi nestačí, vytváří k němu i vlastní sociální síť | E15.cz

Nový pořad Clarksonovi nestačí, vytváří k němu i vlastní sociální síť

Michal Fokt

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn

Skončili s Top Gearem, nyní však vytváří nový fenomén. Trio bývalých moderátorů automobilové show už dříve uvedlo nový pořad Grand Tour, nyní k němu navíc vytvořilo i originální sociální síť DriveTribe.

Přijde vám, že jste málo elektronicky socializovaní? V tom případě pro vás má Jeremy Clarkson a spol další důvod, proč vysedávat hodiny a hodiny u počítače. Jmenuje se DriveTribe a mělo by se jednat o sociální síť specializovanou výhradně na petrolheadskou komunitu. Web se rozjede už 28. listopadu a najdete zde sekce, na které si jen vzpomenete.

Tuning, závody, klasická auta, sportovní auta, závodní simulátory, holky za volantem, supersporty, drift, rallye, autopejskaře, ale i motorky nebo luxusní zboží související s tématem. Některé sekce budou přesně definovány, jiné budou volnější, co se okruhů týče.

Do systému se půjde přihlásit prostřednictvím facebookového profilu, jenž převezme i vaši profilovou fotku, kterou ale budete moci vyměnit, pak už stačí jen vyplnit svůj stručný profil a přihlásit se do "kmenů", které vás na drivetribe budou zajímat.

Vzájemná komunikace pak bude probíhat spíše formou krátkých zpráv a rychlých diskuzí, nic jako vytváření nekonečných diskuzních fór nečekejte. Nejblíže by drivetribe měl mít k instagramu.

Celý článek čtěte na Auto.cz

Autor: Michal Fokt

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah