„Neaktivní karty neobnovujeme při jejich expiraci, proto se jedná pouze o desítky tisíc karet. Naším cílem ovšem vůbec není vybírat poplatky za neužívanou kartu, ale naopak zákazníky přivést k tomu, aby kartu používali,“ vysvětluje plány mluvčí mBank Pavel Vlček.
„Proto v tuto chvíli vedeme přímé kampaně na konkrétní zákazníky, na které by se eventuálně poplatek mohl vztahovat, a máme pro ně velice zajímavou motivační nabídku, a sice že jim budeme do konce února vracet jedno procento z ceny nákupu provedeného debetní kartou.“
Banky chtějí klienty motivovat k používání platebních karet, protože právě z plateb jejich kartami plyne bankám typu mBank velká část jejich výnosů. Což potvrzuje také ředitel tuzemské mBank Roman Truhlář.
Buďte aktivnější! |
---|
Banky chtějí klienty motivovat k používání platebních karet, protože právě z plateb jejich kartami plyne bankám typu mBank velká část jejich výnosů. Proto nyní probíhá cílená kampaň, která má zákazníky přimět k tomu, aby kartami platili v obchodech |
Roman Truhlář: Letošní výsledky mBank budou příjemným překvapením