„Vzhledem k tomu, že naše půjčky jsou bezúčelné, dáváme klientů svobodu v tom, na co chtějí peníze použít, někdy nám ale sami uvádějí důvody, proč úvěr chtějí,“ uvedl marketingový ředitel Profi Creditu Ondřej Šmakal.
Do společnosti tak například volal klient, že potřebuje půjčit peníze na televizi. Bylo to v době, kdy se hrálo mistrovství světa v hokeji. Peníze potřeboval vášnivý fanoušek nutně vyplatit okamžitě, aby si stihnul na novém televizoru v klidu vychutnat večerní zápas.
Klientské centrum pobavila paní, která pracovnici call centra naléhavým hlasem sdělovala: „Nutně potžebuji peníže na nové žuby, mám je objednané, a když mi nepůjčíte, budu bežžubá a navíč bež chlapa.“ Klientka, která nevystačila s úsporami, totiž měla na druhý den kromě zubaře domluvené rande.
Rychle půjčit potřeboval rovněž muž, který chtěl peníze na sázku do loterie. Měl totiž údajně velmi živý sen, že určitě vyhraje a bude z něj boháč.
Paní si chtěla půjčit 500 korun s tím, že jde do nemocnice na operaci a potřebuje peníze na úplatek pro pana doktora. Úvěrového poradce přesvědčovala se slovy: „Vždyť to znáte, bez úplatku vám to pořádně neudělají.“
Starší žena zase nutně potřebovala peníze, neboť prý v průběhu dvou týdnů zesnulo šest jejích přátel a ona se s nimi chtěla důstojně rozloučit.