Společnost měla nejlepší výsledky v kategorii hraček pro dívky, kde se dařilo především úspěšné značce My Little Pony. Růst tržeb zaznamenala i u her. Firmě patří například hra Monopoly. Příjmy v sekci hraček pro chlapce ale klesly.
Tržby od července do září stouply o dvě procenta na 1,37 miliardy dolarů. Překonaly tak odhady analytiků, kteří v průzkumu agentury Reuters počítali s tržbami 1,34 miliardy dolarů. V mezinárodní divizi odbyt vzrostl o 11 procent. Naopak na domovském trhu a v Kanadě se tržby snížily o pět procent.
Výkonný ředitel Brian Goldner v prohlášení uvedl, že z hlediska spotřebitele firma v rozvinutých ekonomikách funguje v „náročném“ prostředí“.
Výrobci hraček se v této době chystají na období svátků, které mohou mít na celkových ročních tržbách i poloviční podíl. Čtvrtletní hospodářské výsledky před několika dny zveřejnil největší světový výrobce hraček Mattel. Díky prodeji panenek mu stoupl čistý zisk o 16 procent.