Na českém trhu poptávka na pobočkách AAA vzrostla o 15,9 procenta na 16 454 vozů, na Slovensku se prodej zvýšil o 24,5 procenta na 5786 aut.
V Česku byly tradičně nejsilnější prodeje v Praze a středních Čechách, následované Moravou, východními a severními Čechy. Na Slovensku nejvyšší meziroční prodejní nárůsty zaregistrovala autocentra v Nitře, Banské Bystrici a Žilině.
Oficiální prodejní výsledky firma zveřejní 25. srpna spolu s hospodářskými výsledky za první pololetí. Ty by mohly být velmi dobré - za první čtvrtletí letošního roku společnost utržila 63,3 milionu eur (1,56 miliardy korun), což je meziročně o 61,2 procenta více, a čistý zisk vzrostl meziročně o 45,1 procenta a dosáhl na 0,7 milionu eur (17,2 milionu korun).
AAA Auto má v současnosti kolem 25 poboček v Česku a na Slovensku. V září plánuje otevřít první centrum v Rusku u Moskvy. Stále zvažuje také návrat na maďarský trh.