Češi v Eurojackpotu vsadili již miliony korun

Celkem tak jen za víkend lidé utratili za sázenky Eurojackpotu přes čtyři a půl milionu korun. To je desetkrát více, než za celý minulý týden utratili u konkurenční číselné loterie Fortuna Loto. Zároveň je to ale stále výrazně méně než u tradiční Sportky, kde lidé v minulém týdnu prosázeli přes sto jedenáct milionů korun.
„Ambicí je, aby Eurojackpot hrálo v Česku přes sto tisíc lidí, což je asi pětina stálých sázejících u Sportky,“ uvedl ke startu kampaně marketingový ředitel Sazky Aleš Veselý. Zásadním cílem kampaně přitom je to, aby se sázející rekrutovali z řad zcela nových hráčů a ne ze skupiny lidí, kteří nyní sázejí Sportku, což se podle něj zatím daří.
První losování, po kterém Češi mohou zkontrolovat své tikety, se uskuteční v pátek v devět hodin večer. Sazka proto od pátku spustila jednu z největších reklamních kampaní ve své historii, která má na možnost vsadit u Eurojackpotu upozornit.
Eurojackpot je loterie spuštěná v březnu roku 2012. Aktuálně funguje v 16 zemích.
Slovenský Tipos zatím neuspěl
Od října se k Eurojackpotu měl kromě Sazky připojit i slovenský Tipos a maďarská národní loterie. Tipos ale nakonec povolení od tamního ministerstva financí nedostal. „Zapojení bylo podmíněno změnou zákona o hazardních hrách. V parlamentu je nyní novela, která to umožňuje. Kdy nás ale do Eurojackpotu přijmou, nyní nevíme. Nejspíše to bude v průběhu příštího roku,“ řekl mluvčí Tiposu Rastislav Čépe. Také Sazka dostala svolení ministerstva financí s více než měsíčním zpožděním, ale nakonec včas.