Tuzemská Coca-Cola se v minulém roce zaměřovala na rozšiřování svého potfolia. Představila novou příchuť své ovocné limonády Fanta, uvedla také inovovanou řadu ledových čajů a balených vod. Podle generálního ředitele společnsoti Tomáše Gawlowského nyní tvoří sortiment společnosti více než 60 druhů nápojů. I přesto, že společnosti rostl zisk, počet zaměstnanců se snížil o 56 na 811.
Coca-Cola zastaví výrobu ve Venezuele, došel tam cukr
Také jednomu z hlavních konkurentů na českém trhu, společnosti Kofola, loni zisk rostl. Zvýšil se o necelých 29 procent na 373,9 milionu korun. Tržby Kofole vzrostly o 14,6 procenta na 7,19 miliardy korun. Další rival, firma PepsiCo, výsledky svého hospodaření zatím nezveřejnil. Během roku 2014 se však firma dostala z 33milionové ztráty a vykázala zisk 37,7 milionu korun.
Coca-Cola působí na českém trhu od roku 1991. Patří pod mateřskou společnost Coca-Cola Hellenic, jež působí na 28 světových trzích.