Český Slevomat vstupuje do Bónusz Brigád

Kromě větší konkurenceschopnosti si Bónusz Brigád slibuje těsnější výměnu zkušeností, koordinaci slevových akcí ve středoevropském prostoru a rychlejší rozvoj e-commerce. Bónusz Brigád je v Maďarsku největším slevovým serverem. V závěru roku počítá se silným finišem, a tak se společnosti určitě podaří splnit plánovaný letošní obrat miliardy forintů (zhruba 85 milionů korun), a na konci prvního čtvrtletí příštího roku může být už zisková, míní Gábor Heller a Zoltán Kaprinay, dva ze zakladatelů a vlastníků firmy, která vznikla teprve loni v září.
Kaprinay očekává vyostření konkurence mezi většími hráči a souběžně s tím permanentní rozšiřování trhu. Díky Bónusz Brigád mohli uživatelé ušetřit v průběhu roku asi miliardu forintů, když například za kosmetické, restaurační, zubařské služby, za lístky na sportovní události, rodinné výlety a podobně mohli dostat až poloviční slevu.
Nejnověji se BB zaměřuje na městské ženy ve věku nad 25 let, které na internetu dosud nenakupovaly. Rozšiřuje se i forma platby bankovní kartou, která už před bankovními převody vede.
V mladém odvětví internetového obchodování se podle hospodářského výzkumného ústavu GKIeNET letos očekává obrat tří miliardy forintů. Nejagresivněji se do popředí dere původem americká společnost „tsoonami“, v jejíž nejnovější nabídce jsou lístky do divadla, dětské hry na Vánoce, kurzy angličtiny či večeře v renomované sushirestauraci u Dunaje.