Český Slevomat vstupuje do Bónusz Brigád

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: slevomat.cz

K dalšímu rychlému rozvoji, ale i k ochraně před agresivními americkými webovými stránkami pravděpodobně pomůže vstup největšího českého slevového serveru Slevomat do maďarské společnosti Bónusz Brigád (Bonusová brigáda – BB). Konkrétní podrobnosti transakce nejsou známy, ale Maďaři ji považují za vstup do sedmičlenné regionální skupiny bonusovokuponových webových firem.

Kromě větší konkurenceschopnosti si Bónusz Brigád slibuje těsnější výměnu zkušeností, koordinaci slevových akcí ve středoevropském prostoru a rychlejší rozvoj e-commerce. Bónusz Brigád je v Maďarsku největším slevovým serverem. V závěru roku počítá se silným finišem, a tak se společnosti určitě podaří splnit plánovaný letošní obrat miliardy forintů (zhruba 85 milionů korun), a na konci prvního čtvrtletí příštího roku může být už zisková, míní Gábor Heller a Zoltán Kaprinay, dva ze zakladatelů a vlastníků firmy, která vznikla teprve loni v září.

Kaprinay očekává vyostření konkurence mezi většími hráči a souběžně s tím permanentní rozšiřování trhu. Díky Bónusz Brigád mohli uživatelé ušetřit v průběhu roku asi miliardu forintů, když například za kosmetické, restaurační, zubařské služby, za lístky na sportovní události, rodinné výlety a podobně mohli dostat až poloviční slevu.

Nejnověji se BB zaměřuje na městské ženy ve věku nad 25 let, které na internetu dosud nenakupovaly. Rozšiřuje se i forma platby bankovní kartou, která už před bankovními převody vede.

V mladém odvětví internetového obchodování se podle hospodářského výzkumného ústavu GKIeNET letos očekává obrat tří miliardy forintů. Nejagresivněji se do popředí dere původem americká společnost „tsoonami“, v jejíž nejnovější nabídce jsou lístky do divadla, dětské hry na Vánoce, kurzy angličtiny či večeře v renomované sushirestauraci u Dunaje.