Kromě Rakouska vidí šéf CzechTourism velký potenciál také například v Jižní Koreji a Rusku, kde lze ale kvůli mezinárodním sankcím očekávat propad zájmu o turistiku. Jen ruští turisté u nás podle propočtů CzechTourism ročně utratí 21 miliard korun.
Zahraniční pobočky CzechTourismu prošly poslední vekou reorganizací loni. Uzavřeno bylo zastoupení ve Frankfurtu, Vídni a Kyjevě, nově se naopak otevřela kancelář v Los Angeles, Šanghaji, Soulu a Hongkongu. Celkem tak ve světě Česko jako turistickou destinaci propaguje 21 kanceláří – mimochodem stejný počet zastoupení má i rakouská centrála Österreich Werbung.
Další změny ve struktuře CzechToursimu, který je příspěvkovou organizací ministerstva pro místní rozvoj, se chystají napřesrok. Po deseti letech ve funkci šéfa agentury Vondruška končí, k 1. lednu 2015 by ho v křesle ředitele CzechTourismu měla nahradit Monika Palatková.