Dovolená za milion? Komárek otevřel luxusní cestovku

ilustrační foto

ilustrační foto

vag , ČTK
Cestovní kancelář Fischer ze skupiny KKCG miliardáře Karla Komárka uvedla na český trh novou značku Privileq, která se zaměřuje na nejbohatší klientelu. V prvním roce fungování má získat zhruba stovku klientů a na tržbách dosáhnout několika desítek milionů korun, plánuje vedení firmy.

„Naše nová značka přináší na český trh novou kategorii individuálního luxusního cestování, v tom je její hlavní úloha a přednost,“ vysvětlil investiční ředitel KKCG Miloslav Vyhnal.

Privileq bude nabízet luxusní cestování pro nejnáročnější. Z exkluzivních dovolených nabídne například pobyt v soukromých stanech uprostřed keňského národního parku, privátní luxus na Seychelách, dobrodružnou plavbu po peruánské Amazonce nebo bydlení v ledovém hotelu ve Švédsku. „Nabídneme dovolenou, která bude od začátku organizována zcela podle přání klienta,“ řekla šéfka Privileq Jarka Smejkalová.

Jiří Jelínek: Češi mají srovnatelné nároky jako klienti na západě

Cenové rozpětí zájezdů bude velmi široké. Týdenní pobyt v soukromé vile v Toskánsku přijde minimálně na 100 tisíc, zatímco pronájem soukromého ostrova na Seychelách bude stát už milion korun.

Nová cestovní značka cílí hlavně na skupinu osob, která dosud využívá služeb VIP odděleních cestovních kanceláří. Ty podle managementu Fischera prý nabízí sice luxusní, ale stále katalogový produkt.