Drive In supermarket. Billa ve Vídni experimentuje s novou službou
Ve dvou vídeňských obchodech začali zákazníkům nabízet novou službu. Řetězec umožňuje zákazníkům výběr zboží on-line na svých stránkách na billashop. Vybrané položky pak v obchodě připraví a zákazník si je po zaplacení kartou vyzvedne. Za cenu jednoho eura, kterou činí servisní poplatek, tak ušetří čas, který by strávil v obchodě.
Drive In je další službou, kterou řetězce nabízejí. I v Česku se již zaběhly on-line nákupy, které i s rozvážkou umožňuje například řetězec Tesco. U služby Drive In je pro zákazníka výhodnější, že nemusí čekat doma na dopravce, ale zboží si vyzvedne sám cestou z práce na speciálním parkovišti u supermarketu.
Volker Hornsteiner, šéf řetězce Billa pro Austrian Times řekl, že firma zaznamenává velkou poptávku po alternativních službách v maloobchodě. „V příštích letech nám to určitě pomůže zvýšit obrat,“ uvedl Hornsteiner.
Prodej Drive In, který vznikl v USA roku 1930 a postupně se rozšířil do celého světa, je zatím doménou řetězců rychlého občerstvení. Tento druh prodeje se však prosazuje například i v prodeji stavebnin.