Heineken chce do tří let zpětinásobit prodej v Česku

Heineken

Heineken Zdroj: profimedia.cz

Třetí největší světový producent piva, skupina Heineken, hodlá výrazně posílit prodej piva své hlavní značky Heineken na českém trhu. „Během tří let bychom chtěli dosáhnout na hranici sto tisíc hektolitrů ročně,“ uvedl marketingový ředitel Heineken ČR Jiří Rákosník. Nyní se prodává v Česku zhruba 20 tisíc hektolitrů piva Heineken ročně.

Heineken je v Česku druhou nejprodávanější zahraniční značkou v restauracích a první v obchodech. Vyššímu prodeji hodlá skupina pomoci reklamními a marketingovými kampaněmi zaměřenými na mladší publikum. Do kampaně vloží podle neoficiálních informací řádově desítky milionů korun ročně. Skupina vlastní v Česku tři pivovary a rozsáhlé portfolio značek, například Krušovice, Starobrno, Zlatopramen či Březňák.