„Zvýšit tržby se nám podařilo díky nárůstu u téměř všech našich byznysů, ať už je to káva, čokoláda, bonbony nebo potraviny,“ řekl generální ředitel Nestlé ČR Torben Emborg. Firmě se podle něj dařilo i v dalších kategoriích, například u dětské výživy nebo potravy pro kočky a psy. „Také objemy v našich výrobních závodech se vyvíjely dobře. Ve vyšší míře jsme také loni exportovali,“ dodal.
Nestlé ČR, které ještě nezveřejnilo účetní závěrku za loňský rok, očekává i mírný nárůst zisku. O kolik přesně stoupl, ale šéf firmy neuvedl. Lepší výsledky očekává i letos. „Konkrétní čísla nedokážu uvést, ale věřím, že budeme mít další dobrý rok.
Dobře se nám daří ve většině kategorií,“ míní Emborg. Podle agentury Nielsen od loňského června do letošního května stouply tržby u čokoládových cukrovinek meziročně o 2,1 procenta na devět miliard korun. Za bonbony lidé ve sledovaném období zaplatili 2,9 miliardy, což je meziročně nárůst o 1,6 procenta. Nejvyšší nárůst se týkal sušenek, oplatek a perníků, u nichž se tržby zvýšily o tři procenta na sedm miliard korun.