Oděvní řetězce zdražují, zákazníků neubývá. Nejvyšší ceny však teprve přijdou

S cenami hodlá jít dále nahoru švédský řetězec Hennes & Mauritz (H&M), světová dvojka na trhu s fast fashion módou.

S cenami hodlá jít dále nahoru švédský řetězec Hennes & Mauritz (H&M), světová dvojka na trhu s fast fashion módou. Zdroj: E15 Michaela Szkanderová

Oděvní řetězce budou muset do konce roku zdražit.
Vyšší ceny zatím zákazníky od nákupů neodlákaly.
3
Fotogalerie

Trička za 150 korun se patrně stanou v příštích měsících vlhkým snem všech „šopaholiků“. Některé oděvní řetězce zvyšují nebo teprve začnou zvyšovat ceny především kvůli rostoucím nákladům na dopravu a materiál. České e-shopy na  módním vyhledávači Glami včetně e-shopu Zoot zatím setrvávají u loňských cen, ale zdražení je teprve čeká. Kamenné obchody ani e-shopy zatím úbytek zákazníků kvůli rostoucím cenám nepozorují.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!