„Hlavními důvody pro výrazné zlepšení hospodářského výsledku a dosažení zisku byly vyšší výnosy, nižší zaměstnanecké náklady, zlepšení řízení zásob a také uzavření ztrátového prodejního místa na dálnici D5 u Rokycan,“ uvedl ve výroční zprávě jednatel firmy Tomáš Svatoš.
V Česku měla firma v závěru loňského roku pět prodejních míst. Vlajkovou destinací společnosti je Hlavní nádraží v Praze, kde společnost provozuje celkem sedm restaurací a občerstvení. Kromě Burger Kingu je to ještě například restaurace Potrefená Husa nebo rychlé občerstvení Foodissimo. Firma loni v České republice zaměstnávala přes sto lidí.
Značka Autogrill vznikla v Itálii v roce 1977 sloučením sil několika provozovatelů restauračních služeb na tamních dálnicích. Skupina kótovaná na milánské burze v současnosti podniká v 39 zemích a má kolem 63 tisíc zaměstnanců. Poloviční podíl na základním jmění koncernu má rodina Benetton.
Andrea Odoardi: Z pasažérů Hlavního nádraží musíme udělat zákazníky