Společnost uvedla, že u zisku za celý rok očekává „střední jednociferné“ tempo růstu, což by představovalo údaj zhruba v rozmezí od čtyř až šesti procent. Odhad je tak výrazně horší než původní prognóza růstu o nejméně 20 procent. Firma ji během roku ale už jednou snížila, a to na šest až deset procent.
Řetězce rychlého občerstvení KFC a Pizza Hut i konkurenční McDonald's v Číně v létě čelily skandálu, že do svých výrobků zpracovávaly maso s prošlou lhůtou trvanlivosti. Prošlé hovězí a kuřecí maso jim podle médií dodávala místní společnost Husi Food.
Yum působí ve více než 125 zemích. Čína má na jeho celkových tržbách více než poloviční podíl. Restaurace KFC v Číně již zákazníky vyzvaly, že pokud mají strach jíst jejich smažené kuřecí, mohou do více než tisícovky jejích kuchyní a ke dvěma dodavatelům přijít na prohlídku.
Vývoj akcií Yum Brands