AdActive je hlavním mediálním partnerem Burgerfestu

V kampani pro Burgerfest představí mediální zastupitelství AdActive burger jako gastronomický zážitek.
Společnost AdActive se stala hlavním mediálním partnerem festivalu Burgerfest, jehož čtvrtý ročník se uskuteční 19.–20. září 2015. Pro on-ine kampaň, upozorňující na konání akce a aktivity v rámci programu, využije AdActive nejsledovanější weby v rámci portfolia, jako jsou Deník.cz, ShowBiz.cz, Šíp.cz, Story.cz, iGurmet.cz, nebo ProChlapy.cz. Generálním partnerem českého svátku amerických burgerů je Jack Daniels.
„Cílem celé akce je vyvrátit mýty o americké kuchyni. Chceme dokázat, že burger může být gastronomickým zážitkem,” říká Zdeněk Střížek, zakladatel Burgerfestu.
V rámci online kampaně se prostřednictvím AdActive představí nejen samotná akce a program, ale i další partneři, účastníci a doprovodné aktivity.