AdActive je hlavním mediálním partnerem Burgerfestu

Hamburger jako gastronomická perla

Hamburger jako gastronomická perla Zdroj: archiv

Strategie , Filip Votava
V kampani pro Burgerfest představí mediální zastupitelství AdActive burger jako gastronomický zážitek.

Společnost AdActive se stala hlavním mediálním partnerem festivalu Burgerfest, jehož čtvrtý ročník se uskuteční 19.–20. září 2015. Pro on-ine kampaň, upozorňující na konání akce a aktivity v rámci programu, využije AdActive nejsledovanější weby v rámci portfolia, jako jsou Deník.cz, ShowBiz.cz, Šíp.cz, Story.cz, iGurmet.cz, nebo ProChlapy.cz. Generálním partnerem českého svátku amerických burgerů je Jack Daniels.

„Cílem celé akce je vyvrátit mýty o americké kuchyni. Chceme dokázat, že burger může být gastronomickým zážitkem,” říká Zdeněk Střížek, zakladatel Burgerfestu.

V rámci online kampaně se prostřednictvím AdActive představí nejen samotná akce a program, ale i další partneři, účastníci a doprovodné aktivity.