Agentura Comunica se postará o letní kampaň časopisu Epocha

časopis Epocha

časopis Epocha

Reklamní kampaň časopisu Epocha pro letošní léto připraví agentura Comunica. Ta vyhrála na konci roku 2012 výběrové řízení a nahradila tak agenturu Fabrika, která pro vydavatelství RF Hobby tradiční letní kampaň Epochy realizovala.

„Chceme udržet vysokou míru znalosti časopisu mezi českými čtenáři a potvrdit své postavení jedné z klíčových značek vydavatelství RF Hobby. Nová kampaň má čtenářům říct, že Epocha je přece jenom víc, než jen skvělé čtení na dovolenou,“ uvedla Alexandra Krausová, manažerka marketingu společnosti RF Hobby.

Kampaň bude letos vypadat jinak než v posledních letech a nebude tolik zaměřená na léto a letní čtení. „Navrhli jsme úplně jiný směr, kterým kampaň povedeme. Ta letošní bude představovat nepřehlédnutelné a jasně identifikovatelné kreativní řešení. Cílem kampaně je ukázat šíři témat, které pro nás časopis Epocha vytváří,“ dodal Tomáš Klečka, Account Director agentury Comunica.