Agentura Comunica se postará o letní kampaň časopisu Epocha | E15.cz

Agentura Comunica se postará o letní kampaň časopisu Epocha

časopis Epocha
časopis Epocha
• 

red

Share on Facebook Messenger
Reklamní kampaň časopisu Epocha pro letošní léto připraví agentura Comunica. Ta vyhrála na konci roku 2012 výběrové řízení a nahradila tak agenturu Fabrika, která pro vydavatelství RF Hobby tradiční letní kampaň Epochy realizovala.

„Chceme udržet vysokou míru znalosti časopisu mezi českými čtenáři a potvrdit své postavení jedné z klíčových značek vydavatelství RF Hobby. Nová kampaň má čtenářům říct, že Epocha je přece jenom víc, než jen skvělé čtení na dovolenou,“ uvedla Alexandra Krausová, manažerka marketingu společnosti RF Hobby.

Kampaň bude letos vypadat jinak než v posledních letech a nebude tolik zaměřená na léto a letní čtení. „Navrhli jsme úplně jiný směr, kterým kampaň povedeme. Ta letošní bude představovat nepřehlédnutelné a jasně identifikovatelné kreativní řešení. Cílem kampaně je ukázat šíři témat, které pro nás časopis Epocha vytváří,“ dodal Tomáš Klečka, Account Director agentury Comunica.

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.