Agentura Dark Side se spojila s firmou BDO Advisory

Ilustrační foto

Ilustrační foto Zdroj: archiv

Vlastníci digitální agentury Dark Side prodali téměř třetinu akcií společnosti BDO Advisory.

Dark Side je první online reklamní agenturou v ČR, která se majetkově propojila s významnou konzultantskou společností. 32 procent akcií Dark Side prodali její zakladatelé a vlastníci Michal Kříž a Tomáš Jindříšek společnosti BDO Advisory, která je součástí páté největší auditorské a poradenské organizace na světě.

„Digitální komunikace se stala epicentrem marketingu všech významných firem. Navíc se k online komunikaci připojila oblast e-commerce, a tedy přímá návaznost na sales. Agenda našich projektů se na straně klienta už nějakou dobu přesouvá od specialistů výše k obchodu a péči o zákazníka. Moderní komunikaci, marketing a prodej již řeší přímo vedení společnosti, majitelé nebo představenstvo. Hledali jsme proto partnera, který s touto cílovou skupinou umí mluvit a zná jejich potřeby,“ komentuje spoluzakladatel Dark Side Tomáš Jindříšek.

„Důležité pro nás bylo nejen zaměření, ale i lidé za ní stojící. S oběma partnery BDO jsme si hodně porozuměli. Nápad na propojení s BDO Advisory vznikl při spolupráci s její dceřinou firmou, společností Net Direct, které jsme loni pomáhali uspořádat největší ecommerce konferenci v dějinách ČR - Shopexpo“, doplňuje spoluzakladatel Dark Side Michal Kříž.

Kromě NetDirectu je BDO Advisory majetkově propojena také se startupem Persoo, tedy nástrojem na digitální personalizaci, což nové skupině umožní nabídnout jinou vertikálu služeb, než kterou obvykle dodávají komunikační agentury.