Air Bank rozjíždí kampaň 14.ledna

Air banka

Air banka Zdroj: Anna Vackova, E15

Banka patřící do skupiny PPF sice zahájila provoz v listopadu, ale kampaň v médiích odstartuje až 14. ledna. V televizních spotech, na venkovních plochách a na internetu Air Bank představí své hlavní benefity.

Air bank včera seznámila novináře s podobou kampaně Dva světy, která je naplánovaná pro letošní rok a naplno propukne v sobotu 14.ledna. Cílovou skupinou jsou všichni nespokojení klienti ostatních bank a tomu odpovídá i koncept kampaně, kde je proti zvýrazněným špatným vlastnostem „tradiční“ banky postavena do protikladu nabídka Air Bank.

Ve dvanácti exekucích televizních spotů vystupují dva bankéři – zlý z tradiční banky a správňák z Air Bank, který v jednotlivých příbězích představí hlavní benefity banky. Spoty budou nasazovány postupně, první přijde na řadu čtveřice, která upozorní na TOP3 garanci úrokových sazeb, dlouhou otvírací dobu a nebo na to, že banka neúčtuje žádné absurdní poplatky.

Televizi doplní ještě venkovní reklama v několika formátech, rádiové spoty, internetové bannery a komunikace na YouTube a na Facebooku. „Cílem kampaně je 60 až 70 tisíc nových zákazníků do konce roku 2012,“ řekl marketingový ředitel Air Bank Jakub Petřina a uvedl, že v současné době má banka 7 tisíc klientů, kteří přišli bez toho, aby banka investovala do médií, přilákala je pouze komunikace banky na vlastním webu a Facebooku.

Koncept kampaně Dva světy vznikl v reklamní agentuře Mather, spoty režírovala dvojice MODS, nákup médií plánuje OMD Czech. Vizuály zatím nejsou k dispozici, zveřejníme je až to bude možné.