AKA Research s novými koordinátory pro výzkumy

TV obrazovky

TV obrazovky Zdroj: Profimedia

red
Zástupci mediálních agentur v AKA Research se shodli na svých nových koordinátorech pro jednotlivé kontinuální výzkumy na českém trhu. Koordinátor řídí skupinu výzkumníků napříč mediálními agenturami, která pak zastupuje metodologické zájmy členů mediální sekce Asociace komunikačních agentur v daném výzkumu.

Novými koordinátory pro jednotlivé výzkumy jsou Petr Miláček (TV metry ATO), Magida Sukkari (MediaProjekt a Radioprojekt), Šárka Štěpánová (Market Media Lifestyle-TGI) a Zdeněk Ficker (monitoring Admosphere a Admonitoring). V Asociaci komunikačních agentur jsou aktuálně tyto mediální agentury - Aegis Media Group, Initiative media Prague, MediaCom Praha, Mediaedge:cia Czech Republic, MindShare, Médea, OMD Czech, PHD, Starcom MediaVest Group / Starcom Worldwide, UM Prague a ZenithOptimedia.