AKA Research s novými koordinátory pro výzkumy | E15.cz

AKA Research s novými koordinátory pro výzkumy

TV obrazovky
TV obrazovky
• 
ZDROJ: Profimedia

red

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Zástupci mediálních agentur v AKA Research se shodli na svých nových koordinátorech pro jednotlivé kontinuální výzkumy na českém trhu. Koordinátor řídí skupinu výzkumníků napříč mediálními agenturami, která pak zastupuje metodologické zájmy členů mediální sekce Asociace komunikačních agentur v daném výzkumu.

Novými koordinátory pro jednotlivé výzkumy jsou Petr Miláček (TV metry ATO), Magida Sukkari (MediaProjekt a Radioprojekt), Šárka Štěpánová (Market Media Lifestyle-TGI) a Zdeněk Ficker (monitoring Admosphere a Admonitoring). V Asociaci komunikačních agentur jsou aktuálně tyto mediální agentury - Aegis Media Group, Initiative media Prague, MediaCom Praha, Mediaedge:cia Czech Republic, MindShare, Médea, OMD Czech, PHD, Starcom MediaVest Group / Starcom Worldwide, UM Prague a ZenithOptimedia.


Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.